Netjes en vlot gedaan. Ik was op tijd aan de beurt.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Jolanda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom vaak in deze salon en ben tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding. Alleen bij de pedicure behandeling zijn ze tegenwoordig minder zorgvuldig als voorheen. Likdoorns en ingegroeide teennagels doen ze niets mee.