Eerste keer geweest. Ben tevreden met de behandeling
Behandeling door Nhung•Pedicure
Cathy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn vriend en ik kwamen samen even alles zomerproef maken. Erg tevreden over pedicure en manicure. Goede massagestoelen. Zeker aanrader!
PedicureToon alles…
Linda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een snelle nette vriendelijke behandeling met een goed resultaat!
Behandeling door Hân•
NagelverstevigingToon alles…
Shariza•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
salon ziet er niet fris uit, stoffig. instrumenten worden gedeeld zonder desinfectie. gellak is bobbelig, niet netjes strak. dit was eens en nóóit meer
Behandeling door Phuong Anh•Gellak manicure
Judith•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
het is een prima salon voor een basic behandeling. Snel en efficient.