Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak pedicure
Bo•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke service en bijzonder goede pedicure.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•
ManicureToon alles…
Francine•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
basic set up but staff are friendly, professional and was really happy with the result
Behandeling door Phuong Anh•Gellak manicure
Kai•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel erg tevreden. Iedereen is heel lief en zorgzaam. De salon is heel schoon en de producten die gebruikt worden zijn van goede kwaliteit. Ik ga zeker terug