Een fijne salon. Kim deed haar werk met precisie en alle medewerkers waren erg vriendelijk. Ik ben erg blij met het resultaat en dat voor een goede prijs. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Nhung•Pedicure
Evita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
My nails look amazing.
Gellak pedicureToon alles…
Catarina•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en snelle behandeling
Behandeling door Nhung•Gelnagels
Demi•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kwaliteit. Weten wat ze doen.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Sabine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer en mooie nagels
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure