Mijn overprikkelde kind heb ik door Nanda laten masseren en hij zat helemaal weer bij zichzelf, achter op de fiets terug naar huis.
Het was zo fijn mama, zei hij!
Roos•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top masseuse. Ik ga er zeker vaker naar toe. Goede ontvangst, ruimte is netjes en fijne sfeer
Diana•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring!
Reza•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Één van mijn favoriete „me-time”♥️
Anna•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very. Relaxing and deep at the same time. Very satisfied highly recommended 👍