De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
57 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne ervaring! Vriendelijk ontvangst en een ontspannen massage. De rustige sfeer was ook prettig. Als extra kreeg ik na afloop nog een flesje water mee, erg attent. Zeker een aanrader!
Prima massage gehad.
Goede massage, mooie ruimte. Inclusief kleine hoofdmassage.. love it!
Uitgebreide uitleg, sfeer is goed en vriendelijk personeel
Lieve meiden. Ze doen onwijs hun best dus alle lof voor hun. E the aanrader om eens te doen👍
2
12
3
4
8
4