Hele fijne ervaring! Vriendelijk ontvangst en een ontspannen massage. De rustige sfeer was ook prettig. Als extra kreeg ik na afloop nog een flesje water mee, erg attent. Zeker een aanrader!
Behandeling door Maroussia•Rug-, schouder- en nekmassage
Arwen•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima massage gehad.
Behandeling door Maroussia•Rug-, schouder- en nekmassage
Mario•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede massage, mooie ruimte. Inclusief kleine hoofdmassage.. love it!
Behandeling door Maroussia•Rug-, schouder- en nekmassage
Siobhan•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitgebreide uitleg, sfeer is goed en vriendelijk personeel
Behandeling door Maroussia•Tanden bleken
Priscilla•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve meiden. Ze doen onwijs hun best dus alle lof voor hun. E the aanrader om eens te doen👍