De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
177 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Very clean new salon. Joanna was very kind and the manicure was great!
Heel blij met mijn nieuwe Biab set en nagel extension. De nagelstyliste is super aardig en doet er alles aan om je blij te maken met nieuwe nagels!
Ik vond het best wel spannend om een nieuwe salon te zoeken. Maar ik ben zo erg tevreden met het resultaat! Zij heeft de tijd genomen om een nieuw model op mijn nagels te zetten. Ik ben zeer tevreden met het resultaat! Zij heeft veel gekletst en is heel vriendelijk en respectvol geweest zij heeft er een nieuwe klant bij! Liefs, Imane
lovely woman, and good manicure. I had the deluxe manicure and also added gel nailpolish at the end. Because she was so friendly. I will definitely be coming back.
Very good manicure, beautiful salon and friendly atmosphere. Nice selection of colors and a good price too. Would recommend!
24
1
24
25
26
31
26