Good experience! The space was clean and my nails are perfect!
Behandeling door Joanna•Gellak manicure
Luisa•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk gelachen met de eigenaren: moeder en dochter. Leuke aanwinst in de stad. Voelde me helemaal vertroeteld met het voetenbad met bloemen en sinaasappel 🍊
Behandeling door Joanna•Pedicure
Lisanne•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad in deze salon. Vriendelijk personeel en mooie gel nagels!
Behandeling door Joanna•Gelnagels
Maureen•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne en mooie salon, nagels zijn erg perfectionistisch gedaan heel erg blij mee
Behandeling door Joanna•Nagelversteviging
Samira•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Really new salon, super friendly staff and nails are beautifully done! :-) Also advised me in a good way to keep my nails healthy. & Super cheap!