Supermooie salon, leuke mensen en fantastische nagels!
Gellak manicure
Rosalie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Went here for a manicure and to get my old nails removed. Joanna was very kind and the manicure was very detailed and relaxing. Overall a great experience and would recommend going here!
Behandeling door Joanna•
ManicureToon alles…
Rebecca•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Professional
Nagelversteviging
May•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een warme welkom en een heel mooi plekje. Super service en mijn nagels zijn super mooi gelukt!!
Behandeling door Joanna•Nagelversteviging
Leigh•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad bij deze nieuwe salon. En wat een fijne manicure! Heel bijzonder, zoiets had ik nog niet eerder meegemaakt. Dankjewel! :)