Wonderful haircut! My hair looks healthy and the style is beautiful. Very friendly staff and cozy atmosphere. Thank you!
Vrouwen knippen
Bahar•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
good. Happy with the result.
Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
alles goed maar hygiëne moet worden verbeterd
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd erg te spreken over mijn wenkbrauwen na een behandeling bij Blowdry Browbar. Ik ben bij een aantal andere plekken geweest, maar Karima weet ze het beste in vorm te brengen en houden.