Fantastic manicure - very skilled, precise, and quick.
Manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect geholpen en ze denken fijn mee over wat je wel en niet wil.
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Babeth•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd snel geholpen. Het fohnen kon wel echt beter worden gedaan. Ik laat voor dezelfde prijs normaal mijn haar doen en dan wordt er meer moeite gedaan en wordt het veel mooier. Dit is zeker niet de prijs waard. De medewerksters schreeuwen in het portugees over je heen, wat ook niet chill is.
Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardige mensen!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Good service, friendly staff, well shaped brows and happy with the outcome.