Nav eerdere reviews niet verwacht dat dit zo slecht zou zijn. Mevrouw was te laat, geen excuses gemaakt. Nagels zijn niet recht gevijld, nagelbed ontstoken door een wondje dat is gemaakt en de volgende ochtend had ik al een chip?! Heb ook niks van een manicure gekregen. Heel jammer en zonde van mijn geld.
ManicureToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een fijne fohnbeurt gehad, me haar zit weer goed. Vooral fijn dat ik altijd snel kan boeken! Maar nog fijner dat me haar gewoon goed zit!! Dank Fatima
Föhnen / Stylen
Rebecca Gunzeln•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
ziet er erg leuk uit vriendelijke personeel en werd snel geholpen
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice staff and great place. Had to wait 10 mins but with a nice free coffee, my eyebrown look good, just not what I had in mind, a more personnal approch will be appreciate
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer manicure gedaan. was fijn en goed gedaan