Ik had een andere kapster dan verwacht [zij was ziek], deze die mij hielp, werkte hier volgens mij nog niet zo lang en heeft niet zo goed begrepen wat ik echt wilde. Zij was heel aardig en deed erg haar best.
Styling door Carol•Vrouwen knippen
Ingrid•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi en snel gelakt! Heel tevreden
PedicureToon alles…
Robin•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en deskundig!
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goeie blowout bleef een week mooi!
Föhnen / Stylen
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional threading, I left the place extremely satisfied. Good advices as well so I dearly recommend it.