Het was een zeer aangename en fijne intake + behandeling. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik werd goed begeleid door het hele proces. Ik had de behandeling: Tattoo verwijderen / laseren. Het is inderdaad een brandend gevoel, maar zeker te doen. Gelukkig werd op de plek met koele lucht gespoten. Dat gaf een verlicht gevoel. Al met al een fijne behandeling.
L.L.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke en lieve dames!
S.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiterst vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg !
R.P.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen!
R.W.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I went to the New Skin Laserclinic to have the remainder of my brows PMU removed and it almost entirely disappeared after only one session. Wonderful! Fully recommend this place, thank you :-)