Naast een heel mooi resultaat, ook een hele fijne, relaxte sfeer
Behandeling door Tara Palad•Wimperlifting
Maartje•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
De wimperlift is echt prachtig gedaan 10/10. Vond alleen wel jammer dat handen naar sigaretten roken, durfde er niks van te zeggen omdat ik al lag.
Behandeling door Tara Palad•Wimperlifting
Anoniem•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I have been seeing Tara for more than a year now and she is always incredibly kind, sweet and attentive. She is super professional and I would recommend anyone wanting to do BIAB to go have a treatment with her. She is very special!