Zijn heel vriendelijk en stellen je goed op je gemak. Ga voortaan altijd hierheen om te waxen.
Celine•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend vriendelijk geholpen. Erg tevreden!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes, rustgevend.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een top salon! Ik word altijd vriendelijk ontvangen en de dame heeft altijd geduld en behandeld je ook met zorg! Ik zou men zeker aanraden hier naar toe te komen!
Christie•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon, alleen krappe tijdsplanning.
Alleen jammer dat je bij het boeken niet de mogelijkheid hebt om 2 losse element te selecteren.