Ik ga al jaren naar deze salon om mijn rug te laten harsen en altijd met volle tevredenheid. Sinds afgelopen keer is er een nieuwe dame aan het werk en dat was voor mij meteen de laatste keer. Een onaardige en botte vrouw die haar werk afraffelt, broek werd niet afgedekt waardoor het harsen niet laag genoeg is gebeurd. Heel charmant, zo'n streep rughaar boven je zwembroek! En daarnaast zaten er op allerlei plekken op mijn rug nog haren. Zo kan ik ook in 10 minuten iemands rug harsen!
Behandeling door Rosi•Vrouwen harsen
Peter•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd snel en goed behandeld!
Behandeling door Rosi•Vrouwen harsen
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Rosi•Vrouwen harsen
Marilyn•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier graag ! Goede service.
Ze houden rekening met je wens(en)!!
Asha•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was behoorlijk bang voor de 'eerste keer' waxen, maar de behandelaar maakte zo'n gezellig praatje data het eigenlijk in no-time klaar was. En echt verschrikkelijk pijn deed het nou ook weer niet. Correcte service, snelle behandeling en eigenlijk ook niet heel duur, als je je bedenkt dat ze bijna een uur de tijd voor je nemen. Ik kom hier zeker terug.