Top ervaring. Tevens te spreken over de snelheid van de behandeling!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer vriendelijke professionele behandeling. er was iets misgegaan met het reserveringssysteem (bij treatwell?) en zij hebben dat heel fijn opgelost zodat ik toch op de bedoelde tijd terecht kon :-)
Maud•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het echt super. De mevrouw die me hielp was heel aardig en gaf goed advies. De sfeer was fijn en ik voelde me veilig in haar handen. Het was jammer dat het waxen niet echt werkte maar dat kwam omdat mn haartjes niet lang genoeg waren, maar dat ligt dus ook aan mij. Aanrader!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Clean, fast and friendly service.
Mariana•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top! Het deed ook veel minder zeer dan bij andere salons. Hier kom ik terug!