Prima salon voor een snelle en secure behandeling.
Iris•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardige en klantvriendelijk medewerkster.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Kon op korte termijn een afspraak maken, werd bij binnenkomst direct geholpen. Salon ziet er schoon uit, vriendelijke dame die zeer behendig werkt (wax behandeling). Uiterst snel wat het heel prettig maakt!
Michelle•ongeveer 10 jaar geleden
Zeer vriendelijk en prettig geholpen door Annemarijn. Kom zeker terug.