Aardige ontvangst! Vriendelijk maar niet te opdringer.
Nynke•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel gedaan en perfect resulaat, dus precies wat je wil van je behandeling. Altijd tevreden. Professionele sfeer en werkneemster.
Alexandra•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goede behandeling. Was erg tevreden. Professionele sfeer en werkneemster. Goed geïnformeerd hoe de behandeling eruit ziet en wat de gevolge plus nazorg (kunnen) zijn. Super zaak!