Ontzettend professioneel, vriendelijk en zachtaardig personeel die voortdurend checken of je okee bent en alle vragen goed beantwoorden!
Annelotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en rustige uitleg!
Jessica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed apparaat, de meiden checken altijd waar je aan toe bent (zijn de haartjes dunner, lichter, etc.). Hierdoor worden de haartjes snel minder en stellen ze het apparaat goed op jouw haartjes en behoeften af. Daarnaast vind ik het hele fijne meiden, heel behulpzaam en vriendelijk. Zeker een aanrader voor haarlaseren!
Anna van Doorn•ongeveer 1 jaar geleden op Google
Really good service and really friendly staff. Definitely recommended.
paulina caceres•ongeveer 1 jaar geleden op Google
Ik laser nu al ongeveer 1 jaar bij No1 Laser Clinic. De medewerkers zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader!