Super leuke en lieve dames. Tijdens de behandeling werd er netjes verteld wat voor producten het zijn, waarvoor je het gebruikt en wat het met je doet. Na afloop schema gemaakt hoe we het verder oppakken. Zeker een aanrader!
Fatima•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke service en hele behulpzame medewerkster. Ik ben heel treveden
anna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste medewerker,
Ik wil even mijn ervaring delen over de behandeling die ik onlangs bij jullie in de kliniek heb gehad, op 19 april. Ik voelde me tijdens deze afspraak niet goed behandeld en ik wil graag uitleggen waarom.
Allereerst, de dame die mij hielp liet mij best lang onnodig in de behandelkamer wachten. Het meest storende was echter dat ik het gevoel kreeg dat ze het snel wilde afraffelen, praatte niet duidelijk gaf mij de tijd niet als het wat gevoeliger werd, kwam niet vriendelijk over naar mij, en het meest erge vond ik toch dat ik op een bepaalde plek niet behandeld werd omdat ik toevallig nog een beetje make up had zitten! Kortom slechte communicatie en klantgerichtheid. Dit vond ik erg onprofessioneel en oncomfortabel.
Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en willen kijken hoe dit in de toekomst beter kan. Een gesprek hierover zou ik ook op prijs stellen, zodat ik kan horen hoe jullie dit gaan aanpakken of mij tegemoet kunnen komen.
Alvast bedankt voor je aandacht omtrent mijn klacht.
Hedieh•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer en zeer tevreden met deze salon. Heb mijn tweede behandeling met hun nieuwe laser apparaat gehad. De GentleMax pro plus, ben hier heel blij mee. Heb direct mijn resultaten behaald naast dit vind ik de meiden die er werken zeer professioneel en kundig. Raad iedereen deze salon aan
fatouch el-Aita•ongeveer 2 jaar geleden op Google
Mijn huid heeft het de laatste tijd te verduren gehad en dus besloot ik mijzelf te trakteren op een biopeeling. Op aanraden van een vriendin kwam ik terecht bij No1 laser Clinic en ik ben erg tevreden met mijn keuze om mij daar te laten behandelen. Ik voelde mij welkom en ik heb het gevoel dat ik goed geïnformeerd werd over de behandeling. Ondertussen ben ik klaar
met het vervellingsproces en mag ik zeggen dat het resultaat er zeker mag wezen! Al met al een prettige ervaring.