Ontzettende goed geholpen door een lieve dame. Ze legde alles stap voor stap uit en heb zo heerlijk kunnen genieten van de peeling.
Laila •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad door een super lieve medewerkster. Ben erg tevreden
Yasmina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve en vriendelijke medewerkster. Erg duidelijk in haar behandelplan! Ik kom hier graag terug.
Nadia •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk gezichtsbehandeling gehad van Lisa!
Alles goed uitgeknepen lekker fris en gezicht.
Naima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De gezichtsbehandeling zelf is echt prima. Mijn gezicht voelt zo schoon en je ziet echt een glow die ook echt een paar dagen aanhoudt. Medewerkers zijn daarnaast vriendelijk en denken goed mee.