Ik ben geholpen door een lieve, leuke en vriendelijke meid. Zeker voor herhaling vatbaar.
D.A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hygiënisch, vriendelijke personeel en goed betaalbaar! Ben zelf altijd heel tevreden
I.H.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardig personeel!!
De service en de behandeling waren heel fijn. Goed advies over vervolgstappen ontvangen voor gezichtsbehandeling. Kort om: ik kom terug!
M.S.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke dame, behandeling werd goed uitgevoerd. Bij iedere stap werd er verteld wat er gedaan werd. Al met al een zeer fijne ervaring en graag tot een volgende keer!