Begin januari ben ik gestart met een kuur (biopeeling).
Ik zag al na de eerste behandeling resultaat. Ik heb inmiddels de derde behandeling achter de rug. Ik ben dik tevreden over het resultaat! Lise heeft mij ontzettend goed geholpen. De medewerkster is zeer bekwaam, denkt mee en legt stapsgewijs uit welke handelingen ze verricht. Ze beoordeelt wat jouw huid specifiek nodig heeft. Ze werkt zeer zorgvuldig!
Het was voor mij een grote stap om een afspraak te maken. Ik ben blij dat ik het alsnog heb gedaan, want werd gelijk de allereerste keer op mijn gemak gesteld.
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet veel eerder ben binnen gestapt bij No1 Laser Clinic! Dit had mij namelijk zo veel geld en tijd bespaard gebleven..
Fatima•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk behandeld en super lief meisje Nouhaila. Zeer tevreden!!
Bosra•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Over het algemeem erg tevreden! De dame die mij behandelt is nog vrij nieuw, maar prettig in de omgang en leert snel. Laatste keer was de luchttoevoer van het apparaat niet optimaal, een aandachtspuntje voor de eigenaar. Na meerder behandelingen zie ik nu resultaat, het haar wordt steeds minder en of dunner. Dus een aanrader!
Iris •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ja, minder. Niet eens onzuiverheden uitgeknepen en begon (na het reinigen) meteen met de dermapen. Na de behandelingen heb ik ook allerlei puistjes gekregen. Vind de dame in kwestie onkundig.
Souad•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een ontzettend fijne gezichtsbehandeling gehad. De eigenaresse heeft mij behandeld en nam me op een heel rustige en zorgzame manier mee in alles wat ze ging doen. Ze had oprecht begrip voor het feit dat ik het spannend vond en dankzij haar geduld en aandacht voelde ik me helemaal op mijn gemak.