Goede knipbeurt, gezellige sfeer, graag volgende keer weer!
Mannen knippen
Jeffrey•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed advies en snel geknipt
Styling door Bloeme•Vrouwen knippen
Daphne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd met veel plezier hier naartoe. Er wordt echt naar je geluisterd en met je overlegd hoe ze het aan willen pakken. Fijne sfeer, vrolijk en ook fantastisch dat je de heerlijke koffie en kleine gerechten van Boon ook kunt bestellen! Fijne plek! En er wordt ook meestal wel gelachen, de sfeer is ontspannen en deskundig.