"Alles was weer geweldig! Elike is een echte professional. Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat!"
Styling door Elleke•Vrouwen knippen
Ekaterina•11 maanden geleden
Geverifieerde review
My daughter loves her haircut very much and could not stop smiling. Everyone is always very friendly and helpful. The salon is beautiful, clean and it is a real treat to visit.
Meisjes knippen
Rouxda•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Tammy vind ik een hele vriendelijke en ontspannen meid. Ze luistert echt naar je. Ze overlegt met je. Daarbij vraagt ze of je iets wilt drinken. En ik ben heel blij met het resultaat. Heb thuis alweer de volgende afspraak ingepland.
Vrouwen knippen
Suzanne•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze had mijn vorige opmerking onthouden en deed er ook wat mee, dat waardeer ik!
Styling door Bloeme•Highlights - T-section
Karin•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Elleke is een topper! Geeft altijd eerlijk advies en denkt echt met je mee. Stelt je op je gemak en heeft een gezellige babbel.