Vriendelijk geholpen en heel blij met mijn kapsel voor een betaalbare prijs. Ik kom zeker terug.
Styling door Bloeme•Vrouwen knippen
Jade•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar wordt goed in model geknipt en er wordt meegedacht over model en kleur. Elleke is ervaren en voelt goed aan wat passend is. Daarnaast is zij gastvrij, aardig en fijn in de omgang. Je voelt je welkom in de salon.