Goed. Snel. Vriendelijk. Gezellig. Gewoon top! Thanks. Over een maandje weer
Styling door Prescilla•Mannen knippen
Jeffrey•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super kapper
Styling door Prescilla•Mannen knippen
Raymond•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Savannah heeft mijn haar erg goed geknipt! Je merkte dat zij veel van krullend haar en de verzorging daarvan af weet. Wat ik ook fijn vond is dat ze gewoon duidelijk met mij overlegde en afsprak wat ik graag zou willen of wat zij een goed idee vond :) dankjewel! Ik kom zeker terug
Krullen-knippen
Karlijn•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superblij weer. Mijn haar zit geweldig, precies wat ik wilde! Dank je wel Tammy
Balayage
Debby•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kleinschalige salon en vriendelijke kapsters.