Dit was mijn tweede afspraak met Nook in Noord, Kelly. De eerste keer was ik zeer verrast hoe goed zij mijn haar geknipt had: een kapsel dat duidelijk bij mijn gezicht past. Vandaar dat ik weer een afspraak met Kelly gemaakt heb en het ziet er weer zeer gelikt uit.
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Marie-Josee•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly has cut my hair for many years now and does a brilliant job. She’s a professional and lovely! Can highly recommend her.
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Mel•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly kan geweldig knippen en heeft ook vaak waardevol advies op andere vlakken van gezondheid en schoonheid. Ik knap er altijd enorm van op als ik bij haar geweest ben.
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen - haarverzorging
Marian•11 maanden geleden
Geverifieerde review
In mijn hele leven geen vaste kapper gehad en nu al ruim een jaar blij met Kelly als kapper die alleen tijd voor je neemt en goed knipt.
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Lieve•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly is een zeer kundige, zorgvuldige en heel vriendelijke kapster. Ik raad iedereen aan zich bij haar te laten knippen!