Dit is een aanrader voor de mensen in Noord. Kwaliteit kapper.
Styling door Kelly Cormack•Mannen knippen
Rémon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nieuwe vaste kapper! Heel blij mee
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
L•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden.
Styling door Kelly Cormack•Mannen knippen
Erik•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede kapper. Neemt de tijd om
Echt te begrijpen wat je wilt en stemt gowd af. Ik ben heel tevreden met het resultaat, zeker aan te raden als je niet van drukke salons houdt en toch een goede kapper zoekt met veel ervaring.