De kwaliteiten van deze kapper zijn velerlei; ze onderzoekt eerst grondig en met vriendelijke aandacht, welk wensen er voor het kapsel zijn. Ze beheerst de techniek van knippen en naar volle tevredenheid heb ik nu het kapsel waarvan ik droomde. Dat is uitzonderlijk.
Een kappersbehandeling bij Nook kan ik iedereen aanraden!
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Gerrie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly is a great professional and super friendly.
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Leontien•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly is always able to grant my ever-changing cut and style wishes. Always professional and on time for more than 10 years. Thanks so much Kelly!!
Styling door Kelly Cormack•Föhnen / Stylen
Jay•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly is een hele fijne hairstylist. Ik heb haar als zeer vriendelijk ervaren, geïnteresseerd en dus heel leuk gesprek gehad. Ook over de knipbeurt zeer tevreden! En goede tips van haar gekregen ivm haarstyling etc. Dankjewel!