Wauw! Ik ben super tevreden. Ze heeft alle knopen in mn rug weggemasseerd
En ik voel als herboren. Dit is beter dan een fysiotherapeut. Ik kom hier zeker terug. Een absolute aanrader!!
merel•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en netjes.
jane•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu voor de 4e keer bij Nova geweest en kan niet anders zeggen dat er geen betere masseur bestaat. Nova onderzoekt alle knelpunten en knopen en weet precies wat ze doet. De volgende dag voel je je als herboren.Hierbij heb ik me zus en een kennis ook hiernaartoe doorverwezen. Zij zijn ook erg enthousiast en komen zeker terug. Ik zou zeggen maak een afspraak en geniet!
Rishmi•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede service.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Nova is een super lieve dame die geweldige behandelingen geeft. Ik heb onwijs genoten ! Tot de volgende keer