Goeie service, huid is weer tip top zeker voor herhaling vatbaar, chaimae is top stelt je gerust en maakt een praatje en geduldig praktijk is schoon ruimt lekker dus zeer tevreden keep up the good work❤️
Saida•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd plezier met Ikram 😊
Chantal •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Proffesioneel en vakkundig, prettige behandeling en vriendelijk personeel
Sophia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al járen bij Ikram en dat is niet voor niets. Niemand, maar dan ook écht niemand, mag aan mijn wenkbrauwen zitten behalve zij. Ze werkt super professioneel, hygiënisch en met zóveel oog voor detail. Altijd precies wat bij je gezicht past: strak, natuurlijk en perfect in balans.
Ze doet halal brows en neemt hier echt de
tijd voor. Je merkt aan alles dat ze haar vak
met liefde en passie uitoefent. Elke keer loop
ik tevreden, zelfverzekerd en blij naar buiten!