De behandelaar is erg vriendelijk. Ze vertelt precies de nodige info. Na één behandeling al duidelijk verschil.
Esma•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve dame en het was heerlijk!
Yasmine•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Behandeld worden door Ikram voelt altijd als een feestje. Zodra je bij haar in de ligstoel ligt, vergeet je de wereld om je heen en is het echt even tijd voor "me time". Heerlijk!
Saida•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Salon is schoon. Medewerker was vriendelijk en legde alles uit. Heerlijk ontspannen!