Service 10/10 super lief en klantvriendelijk.
Heb een heerlijke gezichtsbehandeling incl. Een schouder/nekmassage gehad en liep helemaal zen de deur uit met een glowy face 😍
Asmae•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Gewoon top!
Salima•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ikram is een topper!!!! Ze is professioneel, vakkundig, en gezellig. Haar salon geeft je een warm en welkom gevoel. Je weer dat je in goede handen bent en gaat met een glimlach de deur uit.
Nesrin •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben vandaag geholpen door Chaima, en wauw – wat een lieve en betrokken dame! Ze doet haar werk met zoveel passie en aandacht. Echt een fijn mens die haar vak met hart en ziel uitvoert!
Chajma•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen worden altijd geweldig geshaped door Ikram. Daarnaast is het ook een ontzettend lieve en warme dame. Keep up the good work🍀