Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Numa Beautysalon. Voor mijn gezichtsbehandeling werd ik geholpen door Hajar en zij heeft mij ontzettend goed verzorgd. Ze nam de tijd, legde duidelijk uit wat ze deed en zorgde ervoor dat ik mij helemaal ontspannen voelde. Mijn huid ziet er fris en verzorgd uit na de behandeling. Zeker een aanrader en ik kom graag terug!
Omaima•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne headspa gehad
Hajar•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Lief, leuk dame die mij heeft geholpen. Ik heb een lash lift genomen, mooi resultaat! Heel tevreden.
Majda•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ikram is een topper! Weer een fijne behandeling gehad!