She is very precise with the design her work is very clean and she is into details.overla very happy with the results
Behandeling door Alina•Manicure
Mahya•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Nice place!
Behandeling door Anastasia•Manicure
Olga•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Very nice experience. Professional, clean and nice atmosphere
Manicure
Anjelien•17 dagen geleden
Geverifieerde review
WAUW. Echt, WAUW.
Mijn eerste bezoek aan OMG Beauty Bar voelde heel goed. Ik kwam voor mijn wenkbrauwen bij Angelina. Een lieve, rustige dame. En wat kan zij goed je wenkbrauwen vorm geven. Echt super wauw. Alles klopte: techniek, zorg, oog voor detail.
Ik heb mijn salon gevonden en kom nu iedere keer hier. Ik zou het echt aan iedereen aanraden. Wat een topsalon.
Behandeling door Angelina•Wimpers en/of wenkbrauwen verven