Great haircut, nice atmosphere, perfect as always!
Styling door Burak•Mannen knippen
Kristof•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toppers
Styling door Burak•Mannen knippen
Junayd•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Nog steeds erg blij dat ik via via bij deze kapper uit kwam! Sympathieke gasten en kom er altijd prima geknipt vandaan!
Styling door Burak•Mannen knippen
David•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Really nice barbershop with professional service!
Styling door Kerem•Mannen knippen
Toni•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden over deze kapper! Mijn zoon wordt altijd heel netjes en professioneel geknipt. Er wordt goed geluisterd naar wat we willen en er is veel geduld en aandacht, wat erg fijn is bij kinderen.