Fijne service! Kerem was snel, werkte heel secuur, luisterde goed naar wat we wilden en was heel aardig. Mijn zoontje van 8 was heel blij met zn nieuwe kapsel!
Styling door Kerem•Kinderen knippen
Christine•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles goed
Styling door Kerem•Mannen knippen
Carlos•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Net als altijd een top kapper wordt ook altijd netjes optijd geholpen :)
Styling door Kerem•Mannen knippen
Alper•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
My go to barbershop for over 4 years. Always clean and quick!
Styling door Kerem•Mannen knippen
Artem•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitstekende kapper, resultaat telkens perfect en super aardige en gezellige mensen