Very good and quick service on both hair and bear cut
Styling door Kerem•Mannen knippen
Lukasz•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Samen met mijn zoontje geweest , heel vriendelijk , netjes en schoon, zeker een aanrader om te gaan , neemt ze tijd . En werkt netjes , dus tot de volgende x
Styling door Kerem•Mannen knippen
Ali•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great haircut from Kerem as always! The haircut was exactly as I wanted.
Styling door Kerem•Mannen knippen
Suraj•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring! Vriendelijk personeel, professionele service en een perfect kapsel. Zeker een aanrader!