Olha is echt de aller beste! Vakkundig, snel en superprecies. Mijn nagels en nagelriemen zien er altijd wekenlang perfect uit. Elke afspraak is een feestje. Zeker 10 sterren waard! Super bedankt, lieve Olha
Behandeling door Olha•Nagelverlengingen
Simone•7 maanden geleden
Geverifieerde review
my nails are amazing, and they last up to 5 weeks! I am very happy
Behandeling door Olha•Nagelverlengingen
Federica•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd prachtige nagels bij Ohla. Blijft prachtig tot je volgende afspraak bij haar!
Behandeling door Olha•Nagelverlengingen
immy•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Werkt nauwkeurig!
Behandeling door Olha•Nagelverlengingen
Lauren•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Eindelijk een nagelstyliste in de buurt van Lisse gevonden die mijn nagels echt goed doet. Ze is super hygiënisch, in geen enkel ander salon heb ik dit meegemaakt. Lieve vrouw en vakkundig. Mijn biab nagels blijven lang goed en het ziet er echt heel mooi uit. Ik krijg alleenmaar complimenten.