De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
587 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele schone salon, met hele mooie dunne nagels (Biab). Ik ben heel tevreden.
Zeer competente nagelsyliste, neemt de tijd voor je en werkt zeer secuur.
Ze is deskundig aardig snel en schoon! Kortom topper 🤩
Voor de derde keer geweest en weer prachtige nagels! Biab deze keer koffietje erbij heerlijke muziek kan niet beter!
My absolute favorite nail salon! I always feel amazing here — honestly, I run out of words to describe it… so let me just say: Fantastic! Rohini ♥️
20
1
20
21
22
86
22