Ik ben bij Onami terechtgekomen vanwege ernstige bekkenpijnklachten in mijn laatste trimester. De behandeling van Roos was fijn en professioneel. Mijn klachten namen direct af, terwijl ik al weken zonder resultaat bij de bekkenfysio zat. Bovendien heb ik voor het eerst in weken weer goed geslapen. Ik kom zeker terug!
Sjamilla•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ervaring! Roos zorgt ervoor dat je je meteen comfortabel voelt. Ze werkt professioneel en met aandacht. De Shiatsu massage was heerlijk ontspannend en gaf me echt een moment van rust. Absoluut een aanrader.
Lieke•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk om de behandeling te ondergaan.
Altijd weer fijn om even langs te mogen komen.
Dank je wel lieve Roos.