De sfeer proef je al vlak voordat je binnenkomt. Soms is het even wachten, maar het aardige personeel biedt altijd iets te drinken aan. De inrichting is uniek en er valt iets te bewonderen onder het genot van goede koffie.
Mannen knippen
Lukas•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nice
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Jose•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijzondere ervaring, de schaar werd zeer nauwkeurig ingezet, veel liefde voor het detail….. ik kom weer :-)
Mannen knippen
Jan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapper in scheveningen voor mannen!
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Raïs•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd enorm tevreden over de gezichts behandeling bij Only 1 Barbershop. Fijne sfeer, netjes, schoon en deskundig .
Styling door Yahia Jendie•Vrouwen - haarverzorging