The people are friendly and there was delicious coffee when waiting. I am happy to have found this place. I recommend you give it a try and get the best results.
Styling door Yahia Jendie•Vrouwen knippen
Van•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Un barbero maravilloso, es especial, el lugar es hermoso, lo recomiendo mucho.
Mannen knippen
Juan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Went it for the first time . Amazing work and care by the whole team , the vibe is pretty cool and the hair and beard was exactly like I wanted it . Definitely going to come back again ,
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Miguel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly, professional, good people, great environment, great haircut
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Peter•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met mijn knipbeurt! Ik ben zelf altijd sceptisch welke kapper ik moet nemen, maar nu ik 1x hier ben geweest, weet ik zeker dat dit mijn vaste kapper word!