Zoon was hier voor wassen, knippen en baard trimmen. Dit werd zeer zorgvuldig gedaan en er werd ruimschoots de tijd voor genomen.
Ik was er voor wassen, knippen en stylen (mix kroes-neuropees haar). Geweldige behandeling gehad. Alleen al de kappersstoel was een belevenis! Ook voor mij werd alle tijd genomen, men was erg vriendelijk en behulpzaam. Na afloop mocht ik zelfs plaatsnemen op de massagestoel, geweldig!
Komen graag terug, deze salon is aanrader voor elk soort haar!
Mannen knippen
Joyce•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aangename sfeer gecreëerd vanaf binnenkomst. Koffie aangeboden gekregen, mijn zoon heel aardig en professioneel benaderd. Resultaat was perfect!
Jongens knippen
Pete•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geknipt!
Styling door Yahia Jendie•Vrouwen knippen
Marieke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Write a review with at least 40 characters and get rewards while helping others like you in their treatment selection. Check these
Mannen knippen
Darius•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Clean place, nice environment, professional services.