Mijn vaste klandizie word erkend en voelt gewaardeerd. De barbieren komen over als dat ze hun vak met plezier en aandacht doen.
Ik koop hun eigen producten, welke stukken beter zijn dan wat je gewoon in de winkel hebt liggen. Mensen geven me vaak complimenten over hoe de baardolie en parfum ruiken, dus ze zijn het geld waard.
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Loek Verheijden•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
All was great
Mannen knippenToon alles…
Dmytro•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Write a review with at least 40 characters and get rewards while helping others like you in their treatment selection.
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Darius•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
10/10
Mannen knippen
Gedeon•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always perfect, the barbers are very professionals