didn't speak english so didn't know how I like my haircut
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
A•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling’ as allways’
Styling door Yahia Jendie•Föhnen / Stylen
Christine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Baard trimmen en scheren
Raïs•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de tweede keer hier geweest. Ben heel tevreden over het resultaat. Krijg ook complimenten uit de omgeving.
Buiten het goede resultaat, is ook de ontvangst hartelijk. Kreeg meteen iets te drinken aangeboden, terwijl ik even moest wachten. Ik was iets te vroeg gearriveerd. Ik ga zeker terug!
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Jos•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The best barbershop I ever met. Really nice service and very well-experienced in what they do!