Great experience, again. Friendly service, excellent cut.
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Peter•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper
Mannen knippen
Robert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been going at Only 1 Barbershop & Hairsalon for a year now. Yahia is always very friendly and professional. He always does a great job on my hair. I heartily recommend Yahia and the shop!
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Smitesh•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good atmosphere and the haircut was perfect !
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Mattheus•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Betere Barber in Den haag ga je niet vinden. Woon zelf in Castricum en rij elke speciaal naar Den haag om bij deze man te zitten.
Gastvrij, kunde van zijn vak, erg vriendelijk